pirmdiena, 2012. gada 9. aprīlis

Ammas 288. stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Vai esi jau veicis enerģētisko sagatavošanos, ieskaitot amigdalu kutināšanu?
Tagad mēs parunāsim par elpošanu un meditāciju.
Daudzi cilvēki, uzsākot meditāciju, koncentrējas uz elpošanu, iztiekot bez vārdiem. Koncentrēšanās notiek vienīgi uz ieelpu un izelpu.
Daži cilvēki veic pilnu ieelpu un pilnu izelpu.
Izelpojot, tiek atbrīvots viss tas, kas ir novecojis un sasmacis, tas, kas vairs nerada dzīvību.
Ieelpojot, tiek saņemts to, kas ir jauns un tīrs, tas, kas rada dzīvību.
Pilna izelpa, apzinoties, ka tiek atbrīvots vecais, un dziļa ieelpa, apzinoties, ka tiek saņemts jaunais, pati par sevi jau ir meditācija.
Sāc ar izelpu, lai atlaistu to, kas tev vairs nav vajadzīgs, un atbrīvotu vietu jaunajam.
Pāris minūtes izdari elpošanu tādā veidā, ka atbrīvo veco, sastāvējušos un ieelpo jauno un svaigo.
Pat, ja es pazīstams ar šo elpošanas tehniku, atkārto to tagad, lai atgādinātu sev, ar ko reiz esi sācis.
Pamatu nostiprināšanai vienmēr ir nozīme.
Līdz nākamajai nodarbībai.


Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins