svētdiena, 2012. gada 29. aprīlis

Ammas 302. stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Vai esi jau veicis enerģētisko sagatavošanos, ieskaitot amigdalu kutināšanu?
Vai ievēroji, ka runājot par meditēšanu, es neko daudz neminēju par sēdēšanu mierā un prāta iztukšošanu?
Ir cilvēki, kuriem patīk sēdēt mierā.
Citi savukārt jūtas komfortablāk, atrodoties kustībā. Sēdēšana mierā viņiem padodas ar grūtībām.
Atslēga visam ir prāta nomierināšana ... vēršanās uz iekšpusi. Kad prāts ir nomierinājies, ķermenis atpūšas.
Atrodoties Sirds Avotā, prāts ir mierīgāks nekā tad, ja tu esi ārpus sava Sirds Avota.
Aizņemts prāts nespēj sadzirdēt tavu eņģeļu un pavadoņu čukstus.
Lai iepazīstu, kas tu patiesībā esi, nomierini prātu, esi savā sirdī un ieej klusuma dziļumā.
Tajā vietā nav vārdu. Tur ir vienīgi Mīlestība.
Pasēdi ... klusumā.
Elpo ... ar apziņu.
Elpojot atkārto savu mantru.
Prātam nomierinoties, maigi atlaid savu mantru un izbaudi peldi Mīlestības pašā būtībā.
Līdz nākamajai nodarbībai.


Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins