svētdiena, 2012. gada 29. aprīlis

Ammas 303. stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Vai esi jau veicis enerģētisko sagatavošanos, ieskaitot amigdalu kutināšanu?
Vai meditēšana ir absolūti nepieciešama?
Nē. Tad, kad tu iemācies dzīvot no sava Sirds Avota, tu sāc atrasties stāvoklī, kurā atrodas tikai nedaudzi.
Tu atrodies savā spēkā.
Ja gribi saprast, kas tu patiesībā esi, tad – jā – meditēšana ir nepieciešama.
Tas, kas tu esi, atrodas aiz klusuma priekškara. Lai nokļūtu priekškara otrā pusē, tev ir jāiziet cauri klusumam.
Vieglākais un drošākais veids, kā sasniegt klusumu, ir meditēšana.
Meditēšana tev dod iespēju iekļūt dziļāk sevī.
Divas reizes dienā ...
Pasēdi klusumā ...
Koncentrējies uz ieelpu ... un izelpu ...
Izrunā/izdziedi savu mantru ...
Kad prāts nomierinās, maigi atlaid savu mantru ...
Ja domas atkal uzmācas, atgriezies pie mantras.
Sāc ar piecu minūšu meditēšanu divas reizes dienā ... ja vari, tad ilgāk.
Es tevi sagaidīšu tur ...
Līdz nākamajai nodarbībai.


Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins