piektdiena, 2012. gada 20. aprīlis

Drunvalo Melhisedeks VIENOTĪBAS ELPA


Drunvalo Melhisedeks  VIENOTĪBAS ELPA
Debesu un Zemes savienošanās meditācija
No krievu valodas tulkoja Maija Čepule ...
 
Šī meditācija ir sena kā pati cilvēce. Taču šodien viņa ir tik pat svarīga, kā tūkstošiem gadu atpakaļ. Šīs meditācijas forma dod iespēju parastam cilvēkam apzināti piedzīvot Dievišķo Klātbūtni.
Dievs ir Vienmēr Klāt Visur – taču ļoti bieži mēs kā cilvēki aizmirstam par to. Šī meditācija dod mums iespēju ATCERĒTIES.

Es pirmo reizi šo meditāciju izgāju pirms sešiem septiņiem gadiem, kad gatavojos uzstāties Apziņai veltītā konferencē Džordžijas štatā ASV. Es atrados tobrīd aizkulisēs, meditāciju altāra priekšā, kuru kāds bija tur izveidojis. Es klusumā meditēju, vispār ne par ko nedomājot, kad pēkšņi – ne no kurienes – manu acu priekšā parādījās Šri Juktešvar Giri [
Sri Yukteswar Giri], Paramahansa Yogananda Skolotājs. Līdz tam es viņu nekad nebiju redzējis. Viņš parādījās manā priekšā pavisam reāls, gandrīz kā dzīvs.
Srī Juktešvar Giri teica, ka ir viena meditācija, kura man būšot vajadzīga, lai apzinātos to – kas man būtu darāms tālāk. Tad viņš man ļoti sīki paskaidroja – kā man rīkoties, lai sasniegtu tādu Apziņas stāvokli, kuru viņš nosauca „Vienotības Elpa”. Viņš paskatījās man tieši acīs, un teica, ka man ir jāatliek malā tas, par ko es tikko gribēju uzstāties, un jāiet tagad uz skatuves, lai apmācītu un palīdzētu arī pārējiem konferences dalībniekiem apgūt šo meditāciju. Tad viņš izgaisa.

Man ir bijis papilnam visādu garīgas dabas redzējumu, bet, lai arī no kā tie nāktu – es vienmēr tos pārbaudu caur savu Iekšējo Vadību – caur saviem Eņģeļiem – vai dotā informācija ir patiesa, un vai prasītās darbības tiešām ir nepieciešamas. Eņģeļi man šoreiz ļoti skaidri lika noprast, ka nupat tiek piedāvāts kaut kas ļoti labs priekš manis un priekš Zemes, – un es izdarīju tā, kā man tika teikts.

Es izgāju uz skatuves bez vismazākās pieredzes šādā meditācijā – vienkārši pastāstīju par to, dodot nepieciešamās instrukcijas, un tad pirmo reizi savā mūžā izgāju arī pats kopā ar citiem šo meditāciju. Es biju pārsteigts par šīs meditācijas vienkāršību, un pie tam – par spēcīgo rezultātu. Šī meditācija izmainīja manu dzīvi, un sagatavoja mani daudzām lietām, ar kurām es sastapos vēlāk.

Es biju iedomājis, ka šī meditācija ir zināma tikai indusiem, Šri Juktešvara Giri sekotājiem, taču drīz vien uzzināju, ka mans pieņēmums ir tālu no īstenības. Kad es ceļoju pa pasauli un satikos ar daudzām aborigēnu ciltīm – es atklāju, ka gandrīz visos gadījumos viņiem tā bija zināma, un viņi izmantoja to vai citu šīs meditācijas versiju. Tagad es domāju, ka īstenībā gandrīz visas (un varbūt pat visas) ciltis uz Zemes izmanto, vai ir izmantojušas šo meditāciju kaut kādā formā. Katrai ciltij ir sava nedaudz atšķirīga variācija, bet pamats vienmēr ir viens un tas pats, un galarezultāts arī.

Es ievēroju, ka šī meditācija tiek lietota ar nelielām variācijām pie Austrālijas aborigēniem, pie maori ciltīm Jaunzēlandē, pie zulu ciltīm Āfrikā, to lieto pamatiedzīvotāju ciltis hoppi, taos un lakota Amerikā, kahuna Havaju salās, eskimosi Aļaskā, maiji Jukatānā, un citi. Pirms jebkuras garīgas ceremonijas uzsākšanas viņi iziet šo meditāciju.

Vienīgā nopietnā atšķirība starp dažādajām variācijām – ir veids, kādā notiek savienošanās ar Debesu Tēvu vai Dievišķo Tēvu. Šri Juktešvar Giri man teica, lai es savienojos ar Dievišķo Tēvu caur Svēto Režģi, kas apņem Zemi, apzinoties, ka šis Svētais Režģis ir savienots ar Visu Dzīvi Visur. Taču šī koncepcija nav zināma ļoti daudzām aborigēnu ciltīm. Tad, lūk, ko dara vairums no tām: viņi savienojas ar mūsu Sauli, uzskatot, ka mūsu Saule ir saistīta ar visām citām Saulēm, un galu galā – ar Visu Dzīvi Visur. Indiāņu hoppi ciltij ir vēl cita variācija – viņi savienojas ar Lielo Centrālo Sauli, lai savienotos ar Visu Dzīvi Visur.

No tā, kas man zināms, es domāju, ka nav lielas nozīmes, kādai no koncepcijām mēs pieturamies. SVARĪGS IR MŪSU NODOMS. Un tā – ja jūs nolemsiet praktizēt šo meditāciju – izmantojiet to savienošanās veidu ar Dievišķo Tēvu – kurš jums pašiem liekas pareizāks.

Debesu un Zemes savienošanās meditācija

Apsēdieties ērti, un aizveriet acis.

1. Elpojiet ritmiski un vienmērīgi – tā, lai jūsu ieelpa un izelpa būtu vienāda garuma. Atbrīvojieties, atlaidiet savas ikdienas domas. Vienkārši sekojiet savai elpai.

2. Savā iztēlē iedomājieties skaistu dabas ainavu. Gluži vienalga, vai jūs uzskatāt par skaistu kalnus, tuksnesi vai okeānu. Ja, piemēram, tie ir kalni, tad jūs varbūt redziet to sniegotās virsotnes. Varbūt jūs zīmējiet savā iztēlē upes, kokus un dzīvniekus, un redziet debesīs baltus pūkainus mākoņus. Ieelpojiet tīro svaigo kalnu gaisu. Ieelpojiet dziļi tanī vietā, kuru jūs iztēlojāties, un kura ir tuva jūsu Sirdij. Un savā Sirdī sajūtiet Mīlestību, kura jums ir pret Dabu un pret Zemes Māti. Ļaujiet lai šī Mīlestība pastiprinās, kamēr viss jūsu Ķermenis sajūt šo Mīlestību.

3. Tagad paņemiet šo Mīlestību, ko jūs izjūtiet pret Zemes Māti, un ievietojiet to nelielā sfērā, apmēram piecu centimetru diametrā – un ar savu Nodomu nosūtiet šo sfēru, kas piepildīta ar jūsu Mīlestību, lejup – uz Zemes Centru. Jūs nosūtiet to ar Nodomu, lai Zemes Māte sajustu Mīlestību, ko jūs pret viņu izjūtat. Un tad jūs gaidiet ...

4. Jūs gaidiet, kamēr Zemes Māte nosūtīs jums savu atbildes Mīlestību. Viņa katrā ziņā to izdarīs, jo jūs esat Viņas Bērns. Daži cilvēki sajūt to momentā, citiem tas aizņem zināmu laiku. Tas ir ļoti dažādi katram. Tas nav kaut kas intelektuāls. Tas nav tā, ka jūs sev iegalvojat: „Es tagad sajūtu Zemes Mātes Mīlestību”. Kad Zemes Mātes Mīlestība nonāks pie jums – tas būs tik pat patīkams brīdis, kā tas, kad jūsu paša māte skatījās jums acīs, kad jūs vēl bijāt bērns. Sajūtiet šo Mīlestību, un ļaujiet tai iziet caur visu jūsu Ķermeni. Lai tā iespiežas jūsu Ķermeņa ikvienā šūniņā. Lai tā iespiežas tāpat arī jūsu Gaismas Ķermenī, un Visā, Kas Jūs Esat. Un kādu laiku – tik cik jūs vēlēsieties – vienkārši palieciet šinī Mīlestības Savienojumā, sajuzdamies Dievišķās Mātes apskāvienos.

5. Kad jums liksies, ka pienācis īstais brīdis – nesaraujot Savienojumu ar Dievišķo Māti – pārceliet savu uzmanību uz Dievišķo Tēvu, kurš ir visa Radītā pārējā daļa, kas atrodas ārpus Zemes.
Savā iztēlē jūs varat redzēt naksnīgas debesis, piepildītas ar milzīgu daudzumu Piena Ceļa zvaigžņu. Jūs varat redzēt planētas, Sauli aiz horizonta, un Mēnesi. Jūs saredzat Visa Radītā skaistumu, un sajūtat Mīlestību, kas jums rodas pret Dievišķo Tēvu. Ļaujiet šai Mīlestībai pieaugt, kamēr jūs pārņem Mīlestības asaras.

6. Un pēc tam, līdzīgi kā tas bija ar Zemes Māti – savāciet šo Mīlestību vienkopus, un ievietojiet to nelielā sfērā, un ar savu Nodomu nosūtiet to uz Debesīm. Nosūtiet to vai nu caur Svēto Režģi, kas apņem Zemi, ja jūs zināt – kas tas ir, vai caur Lielo Centrālo Sauli, ja jūs zināt – kas tā ir, vai arī – kā to dara vairums aborigēno tautu – nosūtiet to caur mūsu Sauli. Svarīgs ir jūsu Nodoms. Un tad jūs gaidiet ...

7. Kā jau tas bija iepriekš ar jūsu Māti – jūs gaidiet, kamēr Tēvs sūtīs jums savu atbildes Mīlestību. Viņš to katrā ziņā izdarīs, jo jūs esat Viņa Bērns. Kad jūs sajutīsiet šo atbildes Mīlestību – ļaujiet tai iziet caur visu jūsu Ķermeni, un iespiesties katrā tā šūniņā. Lai tā iespiežas tāpat jūsu Gaismas Ķermenī, un Visā, Kas Jūs Esat. Un atkal, jūs varat palikt šinī Tēva Mīlestībā tik ilgi, cik jums gribēsies.

8. Apzinieties tagad, ka šinī brīdī jūs VIENLAIKUS atrodaties savas Dievišķās Mātes un Dievišķā Tēva Mīlestībā. Cilvēkam ļoti reti gadās piedzīvo šādu stāvokli. Un nu tālāk apzinieties, ka SVĒTĀ TRĪSVIENĪBA šinī brīdī IZPAUŽAS UZ ZEMES. Dievišķā Māte, Dievišķais Tēvs, un JŪS, Dievišķais Bērns – visi esat SAVIENOTI ar Mīlestību – Svētā Trīsvienības Savienībā.

Sri Juktešvar Giri teica, ka tikai no šīs Sakrālās Svētās Trīsvienības Telpas var skaidri apjaust un tiešām sajust RADĪTĀJU.

9. Tagad, nesaraujot Mīlestības Savienojumu ar saviem Dievišķajiem Vecākiem, vienkārši ļaujieties nepastarpinātai Dieva Klātbūtnes sajūtai. Ļaujiet lai Dievs ienāk jūsu Ķermenī, un visā, kas ap jums. Tas, kas tagad notiek – TAS NOTIEK STARP JUMS UN DIEVU. UZTICIETIES SEV – JO JŪS ESAT DIEVA BĒRNS. TICIET SEV – JO JŪS ESAT VIENOTI AR AVOTU.

Te nu vairs nav vārdu ...
Lai šī meditācija nes Svētību jūsu dzīvē, Svētību visam, kam jūs pieskaraties!